מה הוא יועץ שיווק? 5 טיפים לבחירת יועץ שיווק מאת מנשה בטיטו

מנשה בטיטו יועץ שיווק

תחום השיווק הוא תחום מורכב ומסועף והוא כולל נישות רבות: החל משיטות פרסום, דרך מעורבות בניהול עסק, היבטים כלכליים, ניתוח נתונים וסטטיסטיקות, ניהול מוניטין, פרסום אונליין, פרסום אופליין, מיתוג ועוד.

אנו בחברת Best Sites, יודעים שעסקים קטנים עד בינוניים מתקשים מאוד למתג את עצמם בעולם התחרותי של היום ולבצע פעולות שיווק שיעזרו להן להשיג לקוחות, הכנסה מכובדת וכזו שתאפשר להם למנף את העסק ולצמוח ולא רק לחפש אחר הישרדות מחודש לחודש.

על מנת לבצע שיווק בצורה נכונה ואפקטיבית לעסק, לנתב בצורה נכונה ויעילה את המשאבים שלכם לערוצי השיווק האפקטיביים ביותר לעסק שלכם ולעזור לעסק לצמוח בצורה נכונה כדאי להתייעץ עם יועץ שיווק מקצועי ומנוסה בתחום.

מהו יועץ שיווק וכיצד הוא יכול לעזור לנו בעסק?

יועץ שיווק הוא אדם בעל הכשרה מקצועית וניסיון בתחום השיווק והפרסום.

יש מגוון יועצים שיווקיים המתאימים לסגנונות ייעוץ וליווי שונים וכן תחומי התמחויות שונות.

לדוגמה: ישנם יועצי שיווק המתמחים בשיווק הדיגיטלי ואחרים מתמחים במיתוג וניהול מוניטין, חלקם מתמחים בשיטות שיווק אופליין וכו'.

יועץ שיווק שיתאים לעסק שלכם ויהיה לכם נוח לעבוד אתו, יוכל לסייע לכם לבנות אסטרטגיית שיווק מקצועית ונכונה לעסק שלכם, למשאבים שלכם וליעדים שאתם מגדירים לעצמכם.

הכול כמובן בהתאם להיסטוריה ולמציאות הנוכחית בעסק שלכם, למשאבים שברשותכם ולקהל היעד שלכם.

מכיוון שזה עשוי להשתנות בין עסק אחד לאחר הרי שאין תוכנית אחת ספציפית המתאימה לכל העסקים ולכן הייעוץ והליווי לאורך זמן הוא חיוני מאוד להצלחת העסק.

איזה טיפים חשובים לבחירת יועץ שיווק מקצועי לעסק?

  • מוניטין וניסיון – לניסיון אין מחיר גם לא בתחום השיווק והפרסום. ככל שהיועץ מנוסה יותר ובעל רזומה עשיר יותר כך סביר שיהיה לו יותר ניסיון, ידע וכלים שיוכלו לעזור לכם למצוא פתרונות לסיטואציות שונות ולבנות תוכניות שיווק אפקטיביות מותאמות לכם.
  • המלצות – כדאי לבדוק המלצות מלקוחות בגוגל מיי ביזנס, באתרי המלצות, ברשתות החברתיות ואפילו לבקש טלפון או שניים של לקוחות העובדים עם היועץ.
  • מחיר – בסופו של דבר מדובר במרכיב חשוב לכל עסק, בוודאי עסקים קטנים.
  • סוג היועץ ומה הוא מספק לכם – כפי שאמרנו יש יועצים מסוגים שונים. בדקו מה אתם מקבלים במסגרת הייעוץ, כמה פגישות, האם מדובר בייעוץ תהליכי או ייעוץ חד פעמי.
  • יחסי אנוש, קשב ורגישות לצרכים שלכם.

מנשה בטיטו הינו איש שיווק מקצועי ומנוסה בעל ניסיון רב שנים בתחום. במקביל לניהול חברת השיווק שלו, מספק מנשה ייעוץ לבעלי עסקים שונים לענייני שיווק ובניית תוכניות שיווקיות לעסקים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק
Best Sites
Best Sites

תן לי לעזור לך ליצור את העסק הדיגיטלי שלך

נתאם מפגש של עד 10 אנשים, שמתקיים כבר בכל שבוע!

✅ ייעוץ ואימון עסקי
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים

השאירו פרטים עכשיו:

איתי ורצ'יק
לשיחה לחצו כאן
וואטסאפ
Best Sites
שלום,
נשמח לשוחח בוואטסאפ.
התקשרו עכשיו 077-9969352