קניית צפיות ביוטיוב: מדוע עושים את זה

קניית צפיות ביוטיוב

כולנו מכירים את אתר הסרטונים הגדול ביותר בעולם Youtube, אשר אליו מתווספים בכל יום עשרות מיליוני סרטונים. Youtube אשר נרכשה ע"י גוגל, מובילה בפער עצום בטבלת אתרי הסרטונים.

אנו ב- Best Sites, כמויות רבות של אנשים מעוניינים שהסרטונים שלהם, בין אם מדובר בשיר חדש שהוציאו או בין אם מדובר בסרטון הומוריסטי יהפוך לויראלי בצורה כזו או אחרת. כדי להשיג צפיות, תרחישים רבים צריכים להתרחש – כך לדוג' שאנו נופיע במעלה רשימת הסרטונים תחת אותה מילת המפתח בה אנו מעוניינים.

קניית צפיות ביוטיוב: בשביל מה כל הרעש?

בואו נתנתק רגע מכל ההסבר התיאורטי. מכירים את זה שאתם מגלים שיר חדש ואתם לא מפסיקים לשמוע?

סביר להניח ששמעתם אותו אצל החבר/ה, או שהגעתם אליו באמצעות אתר Youtube. שאלתם את עצמכם מדוע דווקא הסרטון הזה קפץ לי ומה גרם לי לצפות דווקא בו?

מעבר לעובדה שאולי מדובר בזמר האהוב עליכם, סביר להניח שהסתכלתם על הסרטון ועל כמות הצפיות שמופיעה בו. כמות גדולה יותר של צפיות בסרטון תמשוך את העין שלנו.

ככה זה, אנחנו אוהבים מספרים גדולים, וזו בדיוק המטרה של יוצרי הסרטונים ביוטיוב.

המטרה שלנו כשאנו מעלים שיר, שיצפו בו כמה שיותר, שיהיה ויראלי ושידברו עליו. כאשר הסרטון לא ממריא ואנו לא מצליחים להשיג מספר רב של צפיות אנו יכול לפנות לאפיק אחר –  קניית צפיות ביוטיוב.

קניית צפיות ביוטיוב: איך לעשות את זה בצורה נכונה?

ממש כמו קניות עוקבים באינסטגרם, אנו צריכים להיזהר ולדאוג כי קניית העוקבים צריכה להתבצע בצורה הדרגתית, כך שבטעות האלגוריתם של יוטיוב לא יחשוד שמדובר בפעולה אסורה.

ההמלצה החמה במקרה הזה היא לבחור בחברה אמינה ואיכותית, אשר תוכל לבצע את הפעולה באופן איכותי. דאגו שלא יעלו לכם כמות צפיות מטורפות בלילה אחד, אלא לדאוג לחלוקה מסוימת.

חובה לדעת שהאלגוריתם של יוטיוב בוחן את הצפיות ואת הקהל שנכנס לסרטון, ומדובר בבוט חכם מאוד. במידה ונעשה את זה בצורה נכונה, אנו נראה את כמות הצפיות שלנו עולה בדומה לעלייה אורגנית, וזו המטרה.

מהו מחיר קניית צפיות ביוטיוב?

עלות מחיר צפיות באתר יוטיוב משתנה בהתאם לכמות הצפיות אותן אנו רוצים. ככל שכמות הצפיות אותה נדרוש תהיה גבוהה יותר, ככה המחיר ייעלה בהתאם. גורם נוסף הוא החברה ממנה אתם מעוניינים לרכוש.

לסיכום – קניית צפיות ביוטיוב היא תהליך חוקי אך חשוב לבצע אותו בהדרגתיות!

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק
Best Sites
Best Sites

תן לי לעזור לך ליצור את העסק הדיגיטלי שלך

נתאם מפגש של עד 10 אנשים, שמתקיים כבר בכל שבוע!

✅ ייעוץ ואימון עסקי
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים

השאירו פרטים עכשיו:

איתי ורצ'יק
לשיחה לחצו כאן
וואטסאפ
Best Sites
שלום,
נשמח לשוחח בוואטסאפ.
התקשרו עכשיו 077-9969352