כמה סיבות למה כדאי לרכוש לוגו זול לעסק והאם באמת כדאי

כמה סיבות למה כדאי לרכוש לוגו זול לעסק והאם באמת כדאי

הלוגו הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק כיום. בין אם הוא מושקע יותר או פחות הוא מייצג אתכם ואת העסק שלכם. מה שאתם אולי לא יודעים הוא שכל הלוגואים של החברות הגדולות בעולם מושקע בהם מחשבה אדירה ויצירתיות אפילו אם הלוגואים נראים לכם פשוטים. הלוגו משדר תחושות ורגשות, תובנות וערכים – כל אלה בתוך סוג הפונט, צבע הפונט ואובייקטים אחרים המתווספים לתוך הלוגו. חלק מאותם לוגואים עוצבו במחירים מוזלים במיוחד או היו סתם הברקה של רגע אחד. אם אתם לא רשת ענקית אתם ללא ספק לא צריכים להשתגע עם עיצוב הלוגו ויכולים להסתפק בשירות מוזל יותר.

בואו נתחיל מ – האם כדאי לקנות לוגו יקר לעסק?

לוגו יקר הוא לוגו ששילמתם עליו הרבה כסף. היום ניתן למצוא המון מעצבים יצירתיים ומיומנים גם במחירים מוזלים בהרבה. כמובן שצריך לדעת איפה לחפש ועל כך נרחיב בהמשך המאמר אבל בגדול אם אתם לא רשת ענקית בעל שם עולמי אתם יכולים להסתפק בלוגו סטנדרטי ממעצב טוב שמספק שירותים במחירים אטרקטיביים.

בואו נגדיר תחילה מהו לוגו זול?

רבים נוטים להתבלבל כי לוגו זול הוא לוגו ששולם עליו מעט מאוד כסף וסביר להניח שעושה אותו איזה מעצב מתחיל וחסר ניסיון. כמו כן לוגו זול נחשב בעיני רבים כלוגו מצחיק ולא מקצועי שילד בן 12 שהחל ללמוד היום פוטושופ עיצב אותו. ובכן אם תשנו את דרך החשיבה מלוגו זול ללוגו מוזל תוכלו לגלות עולם חדש שבו אתם מקבלים עיצוב לוגו נהדר לעסק שלכם במחירים של 200-400 שח למשל במקום 800-1200 שח. ההבדל באיכות הלוגו? אין הבדל!

האם כל עסק יכול ליהנות מלוגו זול?

גם חבורת עריכת דין שכביכול משקיעות לא מעט במשרדים שלהן, בחליפות שלהם ובתיקי עור מהודרים הנושאים עמם ממקום למקום – יכולים לשלם פחות עבור עיצוב לוגו נהדר לעסק שלהם. כך שאם חברת עריכת דין יכולה לעשות את זה אז מרבית סוגי החברות בישראל יכולות לאפשר לעצמן לרכוש לוגו מיוחד לעסק שלהם בזול.

אז מדוע כן כדאי לרכוש לוגו זול לעסק?

מלבד החיסכון בעלויות כספיות אתם כמובן יכולים להרוויח מעצב לעבודות נוספות במחירים אטרקטיביים. כמו כן לעתים רבות כאשר אתם מקימים מגוון מיזמים זה יכול להיות פתרון טוב ומהיר יותר עבורכם שכן לוגואים יקרים ויוקרתיים עשויים לעלות הרבה כסף ולקחת זמן רב להכנה. אתם נותנים פרנסה למעצבים פרילנסרים או חברות קטנות יותר המספקות שירותים אלו במחירים מוזלים יותר ועוד.

היכן נוכל לרכוש לוגו זול לעסק?

  1. פייבר – תוכלו לרכוש לוגו ב5-10 דולר אולם קחו בחשבון שמדובר בלוגו שעוד חברות בעולם יכולות להשתמש בו ומה שמשתנה זה אולי צבעי הלוגו ושם החברה שלכם. זה מצוין בעיקר למי שמחפש לוגו זול לאתר חדש שהוא בנה אם זה אתר תמיכה או מיזם אינטרנט שבודקים אם יצליח לפני מיתוג מקצועי יותר.
  2. אתרי לוגואים מוכנים – אותו רעיון כמו פייבר.
  3. אתרי פרילנס – תוכלו לבקש הצעת מחיר לעיצוב לוגו, לאפיין מה אתם צריכים ולקבל הצעות מחיר.
  4. לקבל עיצוב לוגו כשירות משלים מחברת בניית אתרים/קידום אתרים/בית דפוס/חברת פרסום שכבר שכרתם את השירותים שלהם.
  5. לפנות באופן ישיר לחברות עיצוב גרפי שאתם רואים במחירון שלהן באתר מחיר אטרקטיבי לעיצוב לוגו ותיק עבודות שהוא מספיק טוב עבורכם.

לסיכום; לרוב השקעה מועטה בלוגו עשויה להספיק וגם במחירים אטרקטיביים במיוחד תוכלו ליהנות מלוגו ייחודי ואיכותי לעסק שלכם.

כאשר מדובר באתרי תמיכה שלכם או אתר ניסיוני שפתחתם תוכלו להסתפק בלוגואים מוכנים זולים מאוד.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק
Best Sites
Best Sites

תן לי לעזור לך ליצור את העסק הדיגיטלי שלך

נתאם מפגש של עד 10 אנשים, שמתקיים כבר בכל שבוע!

✅ ייעוץ ואימון עסקי
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים

השאירו פרטים עכשיו:

איתי ורצ'יק
לשיחה לחצו כאן
וואטסאפ
Best Sites
שלום,
נשמח לשוחח בוואטסאפ.
התקשרו עכשיו 077-9969352