קידום אתרים אורגני בגוגל

מהי אופטימיזציה של אתר לקידום אורגני?

הליך קידום אתרים בגוגל הוא הליך מסועף הכולל עבודה על עשרות פרמטרים שונים הקשורים לאתר עצמו ומחוצה לו. מקדם אתרים מקצועי תמיד יכוון לאזן בין התאמת האתר והתכנים בו למנועי החיפוש (ובראשם גוגל) לבין חווית משתמש ברמה גבוהה יותר ותוכן איכותי ובעל ערך לגולשים.

בסופו של דבר השאיפה של גוגל היא לספק לגולשים שלה את התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר לחיפושים שלהם.

על כן האינטרס של גוגל לדרג אותנו ראשונים יהיה רק במידה וגם אנחנו נשים לנגד ענינו את חוויית המשתמש וחלוקת הערך לגולש. הינה כמה טיפים שיסייעו לכם לשפר את "האיכות" של האתר שלכם עבור הגולשים, את חווית השימוש בו ועל הדרך גם את הדירוגים שלכם בגוגל.

סידור תפריטי ניווט נוחים ויעילים:

לכל אתר אינטרנט יש תפריט אחד לפחות ולעתים אף יותר. תפריטים אלה נועדו לסייע לגולשים לנווט בין העמודים השונים באתר. ברמת הבוטים הסורקים של גוגל ומנועי החיפוש, ההיררכיה שבה התפריט שלנו מסודר היא במידה רבה גם ההיררכיה שמנוע החיפוש ייחס אליו חשיבות בנוגע לתכנים שאנו משתפים באתר.

כלומר אם בתפריט הראשי באתר יש עמוד עם שירות מרכזי של החברה שלנו, יהיה לו יותר משקל ומשמעות בעיני גוגל מאשר בעמוד הנמצא רחוק יותר מדף הבית.

לדוגמה: כאשר שמים את העכבר על השירות המסוים בתפריט ונפתחים תת קטגוריות של אזורים בארץ ואז תתי קטגוריות נוספות של סוגי שירותים נוספים לכל אזור או אותו שירות עבור אזורים ספציפיים יותר וכך הלאה.

דאגו לתפריטי ניווט נוחים ויעילים, לחוויית משתמש איכותית ולסדר את ביטויי המפתח החשובים ביותר שלכם קרובים יותר לעמוד הבית וכמה שפחות עמוק ברמת תתי התפריטים.

העשרת המדיה באתר:

קידום אתרים אורגני בגוגל טומן בחובו מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש. רבים מהפרמטרים מושפעים כתוצאה מהתנהגות והתנהלות הגולשים באתר שלנו.

לדוגמה: כאשר הקהל שלנו נהנה מהמאמרים שלנו, קורא יותר באתר ואינו מחפש לברוח במהירות – זמן השהייה הממוצע באתר עולה וזה אומר שהתכנים שלנו טובים ורלוונטיים לגולשים.

אם התכנים מגוונים וטובים יש יותר סיכוי שהגולשים גם יגיבו, יקראו תכנים נוספים או אפילו ישתפו את התכנים שלנו ברשתות החברתיות. העשירו את המדיה באתר שלכם עם תמונות, סרטונים וסוגי תכנים נוספים מלבד טקסט ותראו כיצד זה משפר את חווית המשתמש פלאים.

התאימו את האתר רספונסיבית:

לצערנו הרב אנו עדיין נתקלים בלא מעט אתרים שאינם מותאמים רספונסיבית.

הכוונה היא לגלישה במסכים שונים: סמארטפון, טאבלט ועוד.

דניאל מסטר מחברת מסה מדיה מציין כי עדיין ישנם אתרים רבים ברשת שנבנו לפני שנים, עוד לפני שגוגל החלה לייחס את החשיבות שיש היום להתאמת האתרים למובייל ואנשים פשוט לא השקיעו בהתאמת האתרים הללו למנועי החיפוש.

מה שקורה הוא שאותם בעלי אתרים מפסידים למעלה מ50% מתנועת הגולשים המגיעה לאתר שלהם שישר בורחים מהאתר כי הוא מציג מסך חתוך, טקסט לא מותאם והיעדר תפריט מובייל מסודר לאתר. במילים אחרות – חוויית משתמש ירודה, בריחה מהירה מהאתר ואחוז נטישה גבוה מאוד.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק
Best Sites
Best Sites

תן לי לעזור לך ליצור את העסק הדיגיטלי שלך

נתאם מפגש של עד 10 אנשים, שמתקיים כבר בכל שבוע!

✅ ייעוץ ואימון עסקי
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים

השאירו פרטים עכשיו:

איתי ורצ'יק
לשיחה לחצו כאן
וואטסאפ
Best Sites
שלום,
נשמח לשוחח בוואטסאפ.
התקשרו עכשיו 077-9969352