מה הוא המונח SERP

מה הוא המונח SERP

מה הוא המונח SERP:
כולנו משתמשים ברשת האינטרנט כדי למצוא מידע על רופא השיניים הקרוב לביתנו או על חייו המרתקים של החילזון הגר בביתנו. כולנו יודעים שכאשר אנו מקלידים מילות מפתח בשורת החיפוש של גוגל, מוצגות לנו תוצאות שונות. דף התוצאות אשר מציג לנו החיפוש נקרא SERP, או בראשי תיבות – Search Engine Results Page. הדרך שבה מוצג העמוד הזה משפיעה על בחירתם של הגולשים בסופו של דבר.

עבודתם של מקדמים – SERP

מקדמי אתרים עושים כל שביכולתם כדי לקדם את עמוד תוצאות החיפוש SERP. אם בעבר הציג עמוד זה רק תוצאות מילוליות, הרי שהיום ניתן לשלב גם תמונות, קטעי אודיו או סרטונים. מדובר ב-10 התוצאות הראשונות שגוגל מציגה לגולשים. אתרים רבים עושים כל שביכולתם כדי להגיע ל-10 התוצאות האלה, ואף ל-3 התוצאות הראשונות, מכיוון שהם יודעים שלא רבים הם הסיכויים שהגולשים ידפדפו לעמודים הבאים. וכאן המקדמים נכנסים לפעולה על מנת לקדם את האתרים שבחסותם לתוצאות החיפוש הראשונות.

מגיעים לפסגה

היום קיימות שתי דרכים עיקריות להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות של ה-SERP. הדרך האחת היא באמצעות קידום ממומן. כלומר, אתם משלמים לגוגל עבור קליקים, והיא בתורה מעלה אתכם למקומות הראשונים. מדובר בשיטת קידום אתרים מהירה, ואתם כבר יכולים למצוא את עצמכם במקומות הראשונים בתוצאות. הבעיה היא שהגולשים מבחינים במודעות הממומנות (גוגל דואגת להודיעה זאת לגולשים), ומבינים שמעורב בו סוג של פרסום. כמו כן, מודעות אלה אינן מושקעות ומעוצבות כמו אתר האינטרנט. הדרך השנייה לקדם את האתר היא באמצעות קידום אורגני. מדובר בעבודה סיזיפית ואטית, אך היא משתלמת לאורך זמן. כי בסופו של דבר אתם מקבלים אתר תדמיתי מעוצב ואיכותי.

להגיע לתוצאות הראשונות של עמוד ה-SERP בעזרת קידום אורגני

אם בחרתם לקדם את האתר שלכם במסגרת הקידום האורגני, אלה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב:

  1. חקר מילות מפתח – אילו מילות מפתח יכולות לקדם את האתר שלכם? מקדם אתרים מקצועי מבצע סקר מילות מפתח כדי לבחון את התחרותיות בתחום ולסייע לכם לטפס למקומות הראשונים.
  2. התוכן באתר – תוכן האתר צריך לתת מידע ללקוח על מוצרים, שירותים והתחומים שבהם עוסק, ולשכנע את הלקוחות לרכוש את המוצרים בדרך עדינה, תוך שימת דגש על הצורך במוצר מסוים. יש להקפיד על תוכן איכותי ומנוסח היטב, מחולק לפסקאות וללא שגיאות כתיב. כמו כן, חשוב לשלב את מילות המפתח בעמודי התוכן באופן טבעי ובלתי מאולץ.
  3. העיצוב – עיצוב מחושב, נכון ואיכותי תורם לנראות האתר. עליו להשתלב עם הלוגו שלכם. גולשים המבחינים באתר בעל עיצוב נקי, אינם ממהרים לנטוש אותו ואף משאירים פניות.
  4. חיבור לרשת חברתית – מומלץ לחבר את האתר לרשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק או טוויטר. גוגל תראה שמדובר באתר חברתי ופעיל ותקדם אותו למקומות הראשונים.

לסיכום, מיקום האתר ב-SERP חיוני לפעילות האתר ולהגדלת הפניות לחברה. משום כך, מומלץ לפנות למקדם אתרים מקצועי שיבצע את עבודת הקידום.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק
Best Sites
Best Sites

תן לי לעזור לך ליצור את העסק הדיגיטלי שלך

נתאם מפגש של עד 10 אנשים, שמתקיים כבר בכל שבוע!

✅ ייעוץ ואימון עסקי
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים

השאירו פרטים עכשיו:

איתי ורצ'יק
לשיחה לחצו כאן
וואטסאפ
Best Sites
שלום,
נשמח לשוחח בוואטסאפ.
התקשרו עכשיו 077-9969352