סרט תדמית וסרט הסברה מטרתם להסביר על השירותים בעסק שלך, המוצר ותועלותיו.עוד שיטה מצוינת לשווק את העסק שלך, בנוסף לקידום אתרים אורגני.
סרט תדמית | סרט הסברה מתחלק לכמה סוגים:
יש סרט הסברה אשר מפרט את הבעיה והפתרון בזכות נפלאות המוצר שלך תוך כדי שהם מציגים את המוצר ואת השימוש בו.ישנו סרט הסברה אשר מסביר לעובדים כיצד להשתלב בחברה כיצד להפעיל מוצר או כיצד למכור.יש סרטי הסברה שמיועדים ללקוחות החברה אשר מעוניינים לדעת מה תועלות המוצר שלכם עבורם.סרט הסברה יכול גם להיות משולב יחד עם סרט תדמית- הצגת הבעיה, הפתרון והתועלות של אותו עסק/ ארגון עבור הלקוח עצמו.איזה טכניקות ליצירת סרטונים יש ולה זה מבלבל את כל הלקוחות?
שלל טכניקות יצירת הסרטונים יוצרים לעתים בלבול אצל הלקוח שאינו מבין במונחים מקצועיים מהעולם הזה.אנו נתקלים לא מעט בלקוחות שאינם מבינים את ההבדל בין סרט וידאו לסרט באנימציית דו מימד, בין דו מימד לתלת מימד, בין אנימציית מסך לבן לאנימציה קלאסית.ולעתים אילו שמודעים להבדלים אינם מבינים שלא ניתן לשלב בין הטכניקות האלו ולכל טכניקת עבודה יש נותן שרות אחר ולא כל אנימטור דו מימד יודע אנימציית תלת מימד, המחירים גם שונים בין כל האופציות וזמן הפקתם גם הוא משתנה.כל כך הרבה שפע של סרטונים שיווקים, אז במה לבחור? מה הכי נכון לכם?
בסטודיו אבועגלה עיקר המומחיות שלנו הוא יצירת סרטי אנימציה לאירגונים וחברות באנימציית דו מימד- בתוכנת ANIMATE (פלאש לשעבר) אנחנו יוצרים את הסרטון ועורכים אותו אח"כ לסרטון MP4 באיכות Hd דו מימד זו שיטת האנימציה הכי קלילה, קולעת ומושכת את העין והכי חשוב פחות יקרה ומורכבת . לא תקרע לכם את הכיס ולא תקרע את האנימטור.בסרט תדמית וסרט הסברה באנימציה לא צריך שחקנים, צלם, אישורים ללוקיישן, מבוכה מול מצלמה, שיתוף פעולה של הסביבה, תאורה, שקט וכוסרט תדמית וסרט הסברה באנימציה מומלצים ללקוחות אשר מחפשים פתרון יצירתי וקל בלי כאבי ראש, בלי לעמוד מול המצלמה ובלי הוצאות מיותרות.סרט הסברה טוב ומנצח מתחיל בתסריט מקצועי מבריק ואם הוא מיוצר באנימציה חייב להיות בו גם מעט הומור וחציית גבולות מציאותיים, שכן ככל שהסרטון יהיה יותר יצירתי, כך לא תמצאו לקוחות נרדמים על מסך המחשב או הנייד שלהם בזמן הצפייה בסרט שלכם.הרבה לקוחות מתלבטים כמה להשקיע בסרט התדמית או בסרט ההסברה שלהם, שהרי יש סרטים בתקציבי ענק שאינם מתאימים לכיס הלקוח, סרטוני תלת מימד וסרטוני וידאו מצריכים המון השקעה גם של זמן גם תקציבית וגם של כוח אדם.אנימציית דו מימד מומלצת לתקציבים נמוכים יותר אך הזמן הנדרש להפקתם יכול להיות ארוך יותר מסרט וידאו שנדרשים בו רק כמה ימי צילום ועוד שבוע עריכה.בסטודיו שלנו באים אלינו להפיק סרטי הסברה וסרטי תדמית שיווקיים לפחות חודש לפני דדליין ובחודשים עמוסים מומלץ אפילו לבוא אלינו חודשיים מראש, זה מכוון שנדרש זמן לתחקיר ולכתיבת התסריט, נדרש זמן לאיור הדמויות אפיונם, אישורם, הנפשתם.היום כולם עושים סרטוני וידאו ומעלים לרשת, זה נחמד זה מגניב אבל זה לא מושך את העין כמו סרט אנימציה, את זה לא כל אחד יכול לעשות וברגע שזה קופץ ומופיע ביו טיוב, באתר/ בלוג/ פייסבוק הצופים מתמגנטים ונמשכים לצפות בזה יותר זמן מבסרט וידאו רגיל. כתבה: נוית שם, סטודיו אבועגלהסרטון על סרט תדמית
שאלות ותשובות בנושא סרט תדמית
אנימציה מאפשרת יצירתיות, פשטות והסברה ברורה של רעיונות מורכבים בצורה מושכת ומהירה.
עלויות הפקה נמוכות יותר, גמישות ביצירת תוכן ויכולת להמחיש רעיונות מופשטים בצורה ויזואלית ומעניינת.
אנימציה מאפשרת להמחיש ולהדגיש רעיונות חשובים, תוך שילוב הומור ודמויות שמושכות את תשומת הלב של הצופים.
סרטי אנימציה דורשים תהליך של תכנון, איור והנפשה, בעוד שסרטי וידאו דורשים צילום, עריכה, ולעיתים גם תאורה ושחקנים.
סרטי אנימציה מציעים אמצעי ייחודי ובלתי נשכח להעברת מסרים, שמשפר את ההכרה והזכירות של המותג בקרב הקהל.