קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל:
אחת מטכניקות הפרסום המוכרות והפופולריות ביותר בעולם השיווק באינטרנט היא הקידום האורגני. קידום אורגני (או קידום אתרים בגוגל אם תרצו) הוא בעצם הליך שבו חברת הקידום מבצעת פעולות שונות שמסייעות בקידום האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום במנועי החיפוש לביטויי מפתח מסוימים מביא יותר תנועה לאתר, כאשר חלק מהתנועה צפויה להפוך ללקוחות אם קידמתם את ביטויי המפתח הנכונים והאתר והתוכן בו בנויים בצורה נכונה.

שלב 1 – אפיון העסק, קהל היעד, שוק המתחרים ובחירת מילות מפתח:

השלב הראשון בכל הליך קידום אתרים בגוגל הוא אפיון העסק. לאחר אפיון העסק, החזון שלו ומוצריו ניתן יהיה למצוא את קהל היעד שלו ולחקור את המתחרים שלו בשוק. בהתאם לכל הנתונים שייאספו ניתן יהיה לבצע חקר מילות מפתח. חקר מילות המפתח הוא החלק הקריטי בהליך הקידום. לא פעם נתקלנו בלקוחות שעזבו באכזבה חברות קידום אחרות בטענה שלא קיבלו תוצאות גם לאחר זמן רב וכסף רב ששילמו לחברת הקידום. לאחר בדיקה מעמיקה מצאנו מילות מפתח רבות שאותם בעלי עסקים שילמו לקדמן בגוגל ואותן מילות מפתח לא היו בעלות נפח חיפושים כלל או לחילופין לא ממוקדות לקהל היעד שבאמת מחפש לקנות את המוצר אלא רק לחפש בו מידע.

שלב 2 – בניית תכנית קידום ובחירת תקציב:

לאחר אפיון העסק ובחירת מילות המפתח חברת הקידום תוכל לתת הצעת מחיר מסודרת לבעל העסק. לרוב תהיינה מספר הצעות מחיר לחבילות קידום שונות, כאשר חבילה גדולה יותר תעלה יותר כסף בכל חודש אולם תתפוס קשת רחבה יותר של ביטויי מפתח ופעולות קידום שחברת הקידום תבצע עבור אתר העסק , דבר אשר יגדיל את כמות התנועה באתר בטווח הארוך ובאותה מידה את הכנסות העסק.

(עוד בנושא – בניית אתרים מקודמים בגוגל).

שלב 3 – ביצוע עבודה בפועל:

לאחר בחירת התקציב וחתימה על הסכם העבודה ניתן יהיה להתחיל לבצע את העבודה השוטפת. אף חברת קידום לא תחשוף לכם את כל תכנית העבודה שלה שנבנתה לאורך שנים מניסיונם בעבודה, אולם דעו כי עבודת קידום מקצועית כוללת גם הזנת תכנים באתר שלכם, גם בניית מערך קישורים ברחבי הרשת המקשרים לאתר שלכם או לעמודים פנימיים בו, גם ביצוע אופטימיזציה לאתר, התאמה רספונסיבית של האתר, הנפקת דוחות חודשיים ועוד.

שלב 4 – ניתוח נתונים שוטף ושיפור מתמיד:

החלק הכי חשוב בכל עסק ובכל עבודה למעשה היא ניתוח הביצועים והנתונים בעסק ובדיקת המקומות הדורשים שיפור. אם למשל החברה מקדמת 5 ביטויי מפתח, 4 ביטויים עושים התקדמות מרשימה לאורך הזמן אולם אחד הביטויים לא מושפע כלל מהליך הקידום, כדאי לבדוק מהי הבעיה הגורמת לכך כדי לשפר את מצב הדירוג של אותו ביטוי או לחילופין להחליף את הביטוי לאחד אחר כדי שיתרום גם הוא לתנועה לאתר ולכמות הלקוחות הפוטנציאליים. זאת ועוד שבאמצעות דוחות ניתן לנתח נתונים גם אודות ביצועיי האתר, התנהגות הגולשים ותקלות שונות שמפריעות להליך הקידום.

קידום אתרים בגוגל
5 (100%) 1 vote

רוצים להגיב?

Facebook
Google+
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן