פרסום בפייסבוק – מדריך

פרסום בפייסבוק:
הפייסבוק משמשת כיום מקור פרסום חשוב לבתי עסק רבים בארץ ובעולם. פרסום בפייסבוק היא דרך נפלאה לבנות יחסים עם קהל הלקוחות שלכם, להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים שלכם, להגיע לקהלים חדשים ללא הגבלה גיאוגרפית ולקדם את המוניטין שלכם. כדאי לשלב את פייסבוק בתכנית הפרסום שלכם אך לפני כן כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר כדי ללמוד מעט יותר אודות הפרסום בפייסבוק.

חשוב להבין את הסוגים השונים של המודעות:

פייסבוק מציעה לנו מגוון רחב של אפשרויות מודעה, החל ממודעות תמונה, דרך קידום סטטוסים ועד מודעות פרסום שמקדמות הבאת תנועה מפייסבוק לאתר חיצוני (בדומה מאוד לפרסום בגוגל). תצטרכו להכיר מעט את סוגי המודעות האפשריים, לחשוב היכן הקהל שלכם עשוי להסתכל ולאן אתם רוצים להוביל אותם כמובן. אם אתם רוצים להוביל אותם לעמוד העסקי שלכם הרי שתקדמו סטטוסים או את העמוד העסקי עצמו באופן ישיר. אם תרצו לקדם הבאת תנועה לאתר חיצוני שלכם מתוך פייסבוק אז תאלצו להשתמש בשיטת פרסום זו של תשלום לפי הקלקה.

פרסום בפייסבוק – כיצד נוכל להרים קמפיין ממומן לראשונה?

בגדול אם יש לכם אפשרות לשלם לחברת הפרסום שתנהל את הקמפיין עבורכם אנו ממליצים בחום לעשות זאת. הכסף שתחסכו על ניסוי וטעיה יהיה משתלם עבורכם הרבה יותר מאשר תנסו לחסוך באיש מקצוע ולבצע את העבודה בעצמכם ללא ידע וניסיון בפרסום בפייסבוק ובניהול קמפיינים ממומנים. אם בכל זאת החלטתם להרים את הקמפיין בעצמכם שימו לב לנקודות הבאות:

  1. דאגו לפלח את קהל היעד בצורה ממוקדת – זה עדיף על פני התפזרות ופרסום לקהל כללי. גם הנתונים הסטטיסטיים שלכם יהיו יותר מדויקים לגבי הקהלים השונים וגם אחוזי ההקלקה יהיה גבוה יותר מה שיפחית את העלות הסופית לקליק.
    אם צריך פתחו כמה קמפיינים במקביל לאותו מוצר/שירות/אתר שאתם מקדמים אליו תנועה רק שהדבר היחיד שיהיה שונה בין הקמפיינים הוא קהל היעד.
  2. כתבו סטטוסים קצרים או מודעות ברורות. ישר ולעניין יוביל אתכם טוב יותר מאשר סיסמאות מכירה שאנשים לא אוהבים.
  3. שלבו תמונה לפוסט/למודעה שאתם מקדמים – זה יגדיל את ביצועי המודעה במאות אחוזים.
  4. עקבו אחר ביצועי הקמפיין והשתדלו לשפר אותם בכל פעם.
  5. אל תשתמשו ביותר מ3-4 מודעות לכל קמפיין.

מהו עמוד עסקי וכיצד נוכל לקדם את עצמנו באמצעותו?

עמוד עסקי הוא אחד הפיצ'רים היותר פופולריים בפייסבוק. בעוד יש אנשים שמקימים עמוד בנושאים של התחביבים שלהם או אושיות או דברים אחרים שהם מעריצים – בעלי העסקים מקימים עמודים עסקיים לצורך קידום העסק שלהם. תוכלו לקדם רשימת עוקבים לעמוד העסקי שלכם, לפרסם דרכו סטטוסים, תמונות, מוצרים ושירותים שלכם ודרכי יצירת קשר. על מנת לקדם את העסק באמצעות דף עסקי יהיה עליכם להעלות סטטוסים באופן תדיר ולקדם את היחסים עם הלקוחות שלכם. זה אומר להיות זמינים עבורם על בסיסי יומי, לעקוב אחר התגובות בעמוד, להעלות בכל יום סטטוס/ים בעלי ערך, מצחיקים, מגניבים וכו'. כדאי לעשות הפעלות נושאות פרסים כדי להגביר את מידת הפעילות בעמוד.

פרסום בפייסבוק – מדריך
דרג את הפוסט!

רוצים להגיב?

Facebook
Google+
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן